• Támogatónk
Koszurúzás 2010
Koszorúzás az Iparcsatorna építőinek emlékére állított kopjafánál.

2010. október 29.

Tisza-tó 2010 október
Kedves Kollégák!

Majdnem megfeledkeztem arról, hogy titeket is tájékoztassalak az október 2-i Tisza tavi horgászatomról, ahol óriási élményben volt részem, ezt szeretném most veletek megosztani.

A barátomnak van egy kiváló Honda motoros saját készítésű csónakja. Kora reggel ezzel indultunk a nagy bevetésre. Harcsát szerettünk volna fogni és ennek megfelelő felszereléssel indultunk(„bika” bot, fonott zsinór, libra orsó, Rapala wobbler). Több kilométeren keresztül csorogtunk le a Tiszán, fenék közelében húztuk a wobblereinket.

Egészen délután fél egyig egyetlen kapásunk sem volt, ekkor viszont sikerült megakasztanom és kifognom egy 7,3 Kg-os harcsát.
Folytattuk tovább a wobblerezést. Fél óra múlva jött egy újabb kapásom, ezt is sikerült megakasztani, de ez már nem volt olyan egyszerű eset mint az előző. Fél órán keresztül fel, s alá vontatott bennünket, míg végre sikerült a víz felszínére kényszeríteni. Döbbenetes látvány volt, majd további öt perc fárasztás után ketten be tudtuk emelni a csónakba.

A környéken levő horgászok csodájára jártak a halnak. 175 cm hosszú volt és 45 Kg-t nyomott. Ez életem legnagyobb fogása. Csatolok néhány képet, hogy ti is láthassátok.

Üdvözlettel
Vörös László

Horgászati tilalom

FIGYELEM!

A vörösiszap szennyezés levonulása miatt az érintett vízterületeken, így az Iparcsatornán is

horgászati tilalom

lépett érvénybe!

A tilalom visszavonásig érvényes!

Névnap

Ma 2024. 4. 20, szombat, Konrád, Tivadar napja van.
Holnap Konrád napja lesz.